Zpracování cookies

Náš e-shop a partneři potřebují Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli zobrazovat informace týkající se Vašich zájmů.

Odmítnout vše můžete zde.

16.5.2023 - Nejpokročilejší brýle pro hry ve virtuální realitě na PS5 - Sony Playstation VR2 máme pro Vás skladem!brýle virtuální reality Playstation VR2 od Sony


2.5.2023 - Dead Island 2 - jedna z posledních AAA zombie rubaček, které ještě vyjdou na PS4 - skladem ve verzi s českými titulky!Dead Island 2 PS4 zombie akce v češtině


1.3.2023 - nově zasíláme do více než 1200 Alzaboxů po celé ČR (přes balikovna.cz) nad 1000 Kč zdarma!

Playstation hry a herní konzole zasíláme do Alzaboxů zdarma od 1000 Kč

26.1.2023 - nové konzole Sony Playstation 4 Slim po dlouhé době opět SKLADEM s HDD 500GB, 1TB a 2 TB od 7888 Kč.Playstation 4 skladem 2023


Plnotučná Playstation 5 s blu-ray mechanikou za 14.990 Kč - jen do vyprodání zásob z loňska!

Playstation 5 megaakce


22.12.2022:

nástěnné Fotokalendáře 2023 s vašimi fotkami - akce sleva 30%

Sleva 30% na vaše originální nástěnné fotokalendáře 2023 s vlastními fotkami - slevový kód: MINUS30 platí do 30.1.2023.


21.11.2022 - skladem posledních pár kusů nejžádanější herní konzole světa Sony Playstation 5 - s objednávkami neváhejte, dodávky jsou stále velmi nedostačující...Sony Playstation 5 skladem 21.11.2022


16.11.2022 - Držák Dualsense na smartphone udělá z vašeho gamepadu přenosnou herní konzoli!držák Dualsense ovladače na smartphone


9.11.2022 - nejlepší Playstation 4/PS5 hra roku 2022 - God of War Ragnarok s českými titulky již skladem.hra God of War Ragnarok na PS4 a PS5 s českými titulky


18.10.2022 - Dakar Desert Rally - závodní hra s oficiální licencí pouštních závodů s podporou hraní na volantu.Dakar Desert Rally závodní hra s podporou volantu


1.10.2022 - nejlepší přenosná herní konzole na světě:

Nintendo Switch OLED - akce jen za 8590 Kč
Nintendo Switch OLED akční cena


29.6. 2022 - Microsoft Xbox One Series X herní konzole skladem.prázdninová akce - Xbox One Series X herní konzole výkonnější než Playstation 5


Skladem nejočekávanější PS4 hra roku 2022:

GT7 nejlepší exkluzivní závodní simulátor na PS4 - Gran Turismo 7 v češtiněGran Turismo 7 PS4 CZ

 


dlouho očekávávaný herní balík - GTA Trilogy PS4 (tři GTA hry remasterované do HD grafiky na Playstation 4) - SKLADEM!

GTA The Trilogy PS4 Definitive Edition - balík tří GTA her remasterovaných do HD na Playstation 4


Tip na vánoční dárek pro děti - Šmoulové na Playstation 4 s českými titulky.Šmoulové na Playstation 4 v češtině


Oficiálně Sony licencované sluchátka s mikrofonem na Playstation 4

Cenový tip - PS4 Gaming headset s oficiální licencí od Sony na Playstation 4


3.11.2021 - Fortnite Minty Legends - nové herní rozšíření do PS4 hry Fortnite + 1000 V-bucks herních mincí.


1.10.2021 - FIFA 22 s českými titulky skladem (všechny předobjednávky odeslány!) FIFA 22 PS4 hra v češtině skladem v oblíbeném herním e-shopu Playstation4hry.cz


30.8.2021 - doporučujeme - nejlepší střílečka s vetřelci na Playstation 4 a dokonce v češtině - Aliens Fireteam Elite.Aliens Fireteam Elite nejlepší střílečka s vetřelci na Playstation 4 - doporučujeme!


25.8.2021 - Skladem pro vás již 50 her na Playstation 4 v češtině.

seznam her na Playstation 4 v češtině (CZ titulky, český dabing)


13.8.2021 - máte už doma PS4 kameru? Nastal čas pořídit brýle virtuální reality Playstation VR za bezkonkurenční cenu 4990 Kč (balení neobsahuje kameru)!Playstation VR bez kamery za bezkonkurencni cenu v akci


10.8.2021 - Nacon Wired Compact - černý drátový ovladač s oficiální licencí na Playstation 4 jsme pro vás vybrali jako cenově dostupnou alternativu kvalitních, ale v poslední době předražených Sony Dualshock 4 gamepadů.Drátový PS4 ovladač Nacon Wired Compact oficiálně licencovaný na Playstation 4


9.8.2021 - nový PS4 Minecraft Starter Collection s podporou virtuální reality Playstation VR skladem.Minecraft Starter Collection PS4 hra s podporou virtuální reality Playstation VR


28.6.2021 - akční cena 1290 Kč - předplatné Playstation Plus na 365 dníPlaystation Plus předplatné na 365 dní akční cena v e-shopu Playstation4hry.cz


10.5.2021 - akce na virtuální realitu - nejnovější verze Playstation VR v2 brýlí + PS4 kamera v2 za 6990 Kč.Playstation VR v2 + PS4 kamera v2 balíček pro hraní PS4 VR her


9.4.2021 - nejlepší hra pro dva hráče (u jedné obrazovky) na Playstation 4 a PS5 - It Takes Two It Takes Two - PS4 a PS5 hra pro dva hráče


29.1.2021 - prémiová edice (se všemi DLC) nejlepšího farmářského simulátoru Farming Simulator 19 s českými titulky - doporučujeme!Farming Simulator 19 PS4 prémiová edice


14.1.2021 - Sony Dualsense ovladač na Playstation 5 konečně v prodeji.Sony Dualsense wireless controller ovladač na Playstation 5 skladem v e-shopu


4.1.20201 - extra výhodný balíček 4 PS4 her (VR Game bundle) pro virtuální realitu Playstation VR.4 PS4 hry na Playstation VR


Cyberpunk 2077 s českými titulky na Playstation 4 již skladem!Cyberpunk 2077 nejočekávanější Playstation 4 hra roku 2020 Nejočekávanější hra roku 2020 s hlavní postavou v podobě Keanu Reevese nadchne každého fanouška futuristických vizí budoucnosti.


Nákupní rádce na Playstation 4 konzole vám poradí co budete potřebovat přikoupit k Sony PS4 herní konzoli.


Obchodní podmínky, kontakt
Obchodní podmínky/reklamační řád

Obchodní podmínky

Prohlášení: Provozovatelem domény/prodávajícím je společnost PRODEJHER.CZ s.r.o., která není oficiálním zástupcem, ani výhradním nebo autorizovaným prodejcem společnosti Sony. PLAYSTATION, PS4 a PLAYSTATION 4, apod. jsou registrované ochranné známky společnosti SONY a jsou zde používány výlučně za účelem identifikace výrobků. Jiná jména společností a produktů zde použitá mohou být ochrannými známkami v majetku konkrétních vlastníků.

 

Obchodní podmínky platné od 6.1.2023

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost PRODEJHER.CZ s.r.o., se sídlem nám. 14. října 1307/2, 150 00, Praha 5, IČ: 28974638, DIČ: CZ28974638 - zapsán v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 157102 a kupujícího (kupující - spotřebitel - spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání).
Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Uvede-li kupující v objednávce své identifikační číslo IČ, pak bere na vědomí, že je ve smluvním vztahu považován za podnikatele.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky a řídí se českým právem. Vztahy obchodními podmínkami níže neupravené se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.). Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.



Kupní smlouva


Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku zavazující k platbě“.

Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například e-mailem).
V případě doručování písemností mezi účastníky se za doručovací adresu považují sídlo prodávajícího (viz adresa níže na stránce) a adresy kupujícího uvedené v objednávce.
Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní www.playstation4hry.cz nebo do vyprodání zásob v případě, že tento okamžik nastane dříve, než je tato skutečnost reflektována technickými prostředky zobrazování nabídky zboží v e-shopu.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Veškeré ceny v e-shopu uvedené jsou včetně DPH a všech dalších poplatků (recyklační a jiné poplatky) v českých korunách - Kč, kromě nákladů na doručení zboží.

V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.


Dodávané hry (software) mohou být v libovolném regionu, který lze spustit na evropských modelech herních konzolí. Pokud není uvedeno v popisu zboží jinak, jsou nabízené hry ve verzi v anglickém jazyce (seznam PS4 her s českými titulky naleznete zde).

Fotografie, ilustrace či jiné zobrazení produktů v e-shopu slouží pouze pro vizuální ilustraci - skutečný vzhled může být odlišný - typicky přebaly krabiček her mohou vypadat odlišně od podoby zobrazované v e-shopu (dle místa a času vydání dané hry). Odlišnosti vzhledu (např. německý text na přebalu krabičky hry v anglické či české jazykové verzi) nemají žádný vliv na kvalitu a funkčnost výrobků.


Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě, v podobě daňového dokladu odeslána kupujícímu společně s objednaným zbožím a přístupná registrovaným kupujícím po přihlášení do sekce registrovaných uživatelů internetového obchodu. Kupujícím, kteří provedli nákup jako neregistrovaní uživatelé internetového obchodu nejsou archívy elektronicky zpřístupněny. Kupní smlouva je uzavírána a obchodní podmínky jsou vyhlášeny pouze v českém jazyce.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.


Doprava a platba za zboží:


Zboží lze zaslat pouze osobám starším 15 let s běžnou poštovní doručovací adresou v České Republice (do ubytovacích zařízení, na P.O. Box nebo poste restante "adresy" zboží není možné zaslat z důvodu nemožnosti jednoznačného ztotožnění adresáta přepravcem) "balíkem do ruky", doporučenou zásilkou České Pošty s.p., nebo formou osobního odběru v síti nezávislých výdejních míst balikovna.cz a zasilkovna.cz
Dostupné způsoby dodání/platby se zobrazí po vložení konkrétního zboží do košíku webového rozhraní e-shopu. Vzhledem ke specifickým atributům zboží, zejména rozměrech a ceně (a jejich kombinacích) nemusí být všechny způsoby dopravy/platby dostupné pro všechny položky nabízené v e-shopu.

Při objednání zboží s platbou "na dobírku" si kupující (vzhledem k opakovaným případům nepřebírání takových zásilek) vyhrazuje právo požadovat před odesláním zboží uhrazení ceny poštovného předem bankovním převodem. Údaje k platbě poštovného v takovém případě budou zaslány kupujícímu e-mailem po ručním zpracování objednávky operátorem. 

 

poštovné na Playstation 4, PS5 Ceník poštovného e-shopu playstation4hry.cz Cena
doporučená zásilka + platba předem převodem 39 Kč
"balík do ruky" + platba předem převodem 109 Kč
"balík do ruky" na dobírku (poštovné předem převodem, zbytek na dobírku)
169 Kč

balikovna.cz do 999 Kč (platba předem převodem)

59 Kč

balikovna.cz od 1000 Kč Kč (platba předem převodem)

ZDARMA
zasilkovna.cz (platba předem převodem)
119 Kč

 

V případě, kdy prodávající nabízí dopravu zboží zdarma, je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na straně kupujícího zaplacení minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní obchodu. 

"Balík do ruky" by měl být ve většině případů doručen během 2-3 pracovních dní od odeslání. Pokud Vás pošťák nezastihne na adrese uvedené v registraci v dobu doručování vaši místní pošty, potom vám zanechá v poštovní schránce (ta by měla být řádně a čitelně označená jménem uvedeným v objednávce) písemné oznámení o uložení zásilky na místní poště. Úložní doba "balíku do ruky" je 7 kalendářních dní, během kterých je třeba zásilku odebrat na dodací poště, případně si s poštou domluvit opětovný bezplatný pokus o doručení na doručovací adrese.

Odeslání - expedice (kterou potvrzujeme zasláním info e-mailu) proběhne ve lhůtě dle aktuální skladové dostupnosti zboží. Pokud zboží nebude k odeslání do 7 pracovních dní od objednání, budeme vás po této lhůtě informovat e-mailem.
V případě, že do tří pracovních dnů po obdržení mailu s informací o expedování zboží českou poštou od nás zboží nebude dodáno, doporučujeme abyste kontaktovali místní pobočku pošty s dotazem na číslo balíku - tuto informaci vám zasíláme automaticky v e-mailu potvrzujícím expedici zboží.



Dodání zboží a jeho kontrola


Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit cenu specifikovanou v objednávce. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval pro zjištění případného poškození zboží při přepravě nebo jeho úbytku v souvislosti s přepravou.


Pokud příjemce převezme zásilku od přepravce a následně zjistí, že zásilka byla poškozena při poštovní přepravě, nebo došlo k úbytku zboží při poštovní přepravě, bez zbytečných odkladů provede reklamaci u prodávajícího (adresu pro uplatnění reklamace najdete dole na stránce). V takovém případě se doporučuje předložení poštovní zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána, nebo, není-li to možné, tento stav hodnověrně doložit.
Za tímto účelem prodávající doporučuje, aby kupující pro takto uplatňovanou reklamaci uschoval kompletní balení zásilky včetně všech výplňových materiálů, protinárazových sáčků apod.

Doklady ke zboží - zejména daňový doklad obdrží kupující zároveň s dodávkou zboží.
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

Je-li předmětem objednávky (koupě) digitální obsah, považuje se předmět koupě za odevzdaný okamžikem, kdy prodávající doručí kupujícímu e-mailovou zprávu s kódem umožňující zpřístupnění digitálního obsahu, nebo kdy bude kupujícímu fyzicky doručen papírový voucher s kódem pro zpřístupnění digitálního obsahu.

Prodávající dodá zboží bez zbytečného odkladu a to nejpozději ve lhůtě do 30 dní od objednání.

Storno objednávky a odstoupení od kupní smlouvy


U smluv uzavřených distančním způsobem může kupující (pokud je v pozici spotřebitele) odstoupit od uzavřené kupní smlouvy
do 14 dnů od převzetí zboží (resp. do 14 dní ode dne převzetí poslední části dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí a také do 14 dnů ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží), a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i před dodáním zboží.

Odstoupení od kupní smlouvy v případě, že kupující není v pozici spotřebitele (např. jde o podnikatele) je možné jen s předchozím výslovným souhlasem prodávajícího.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle (na e-mail: info@playstation4hry.cz či písemně na konktaktní adresu sídla prodávajícího uvedenou dole na této stránce) nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující není povinen uvést důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro urychlení vyřízení doporučujeme v odstoupení uvést datum nákupu a číslo objednávky, číslo bankovního účtu a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku odpovídající ceně zboží a uhrazeným nákladům na dodání a to ve lhůtě do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal (či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady). Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo jinak dodat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (nikoliv dobírkou!) kompletní, nejlépe v původním obalu, nemělo by jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než prodávající obdrží zboží, nebo než mu kupující prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
Spotřebitel (kupující) v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží opotřebeno, poškozeno (byť jen částečně) porušením povinosti kupujícího, může prodávající uplatnit na kupujícím nárok na náhradu snížení hodnoty zboží v důsledku vyšší míry používání, než která je nezbytná pro seznámení se s vlastnostmi a funkčností zboží a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu.

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy (spotřebitel byl poučen, že tím právo odstoupit od smlouvy zaniká, a podnikatel mu poskytl potvrzení podle § 1824a odst. 1 a 2 nebo § 1828 odst. 3 a 4.); dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal.

Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy je dostupný zde (doporučujeme vyplnit a zaslat e-mailem na info@playstation4hry.cz v případě, že chcete odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží).

Storno objednávky ze strany prodávajícího - prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku (kupní smlouvu) nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, dále také v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá), nebo pokud není schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem. Za zjevnou chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních tří číslic na místo čtyř, zjevně nízká cena zboží (např. o 70% nižší cena, než je pro tento druhy a typ zboží obvyklé), a jiné zjevné chyby v psaní. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující již zaplatil kupní cenu, bude mu tato vrácena bez zbytečného odkladu.



Reklamace (práva a povinnosti z vadného plnění), reklamační řád:

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

Prodávající odpovídá kupujícímu - spotřebiteli, že zboží při převzetí nemá vady. Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, dostatečnou životnost (srovnáním s věcí stejného druhu),  jakost, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní (včetně pokynů k užití), neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující - spotřebitel může u prodávajícího uplatnit právo z vadného plnění nejpozději do 24 měsíců od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující - spotřebitel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Během dvanácti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží, ledaže to povaha zboží nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující - spotřebitel nemůže zboží užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.  

Prodávající odpovídá kupujícímu - spotřebiteli také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle kupní smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.

Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi a mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, může kupující - spotřebitel vytknout vadu, která se na nich vyskytne nebo projeví v době dvou let od převzetí. Má-li být plněno po dobu delší dvou let, má kupující - spotřebitel právo z vady, která se vyskytne nebo projeví v této době. Vytkne-li kupující - spotřebitel prodávajícímu vadu oprávněně, doba podle tohoto odstavce neběží po dobu, po kterou kupující - spotřebitel nemůže zboží užívat. 

Věc s digitálními vlastnostmi
Je-li předmětem kupní smlouvy s kupujícím - spotřebitelem hmotná movitá věc, která je propojena s digitálním obsahem nebo službou digitálního obsahu takovým způsobem, že by bez nich nemohla plnit své funkce (dále jen „věc s digitálními vlastnostmi“) prodávající zabezpečí, že budou kupujícímu (spotřebiteli) poskytovány ujednané aktualizace digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu. Vedle ujednaných aktualizací orodávající zabezpečí, že budou kupujícímu (spotřebiteli) poskytovány aktualizace, které jsou nezbytné, aby si zboží po převzetí uchovalo své vlastnosti, a že bude na jejich dostupnost upozorněn
a) po dobu dvou let, mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, a je-li ujednáno poskytování po dobu delší dvou let, po celou tuto dobu,
b) po dobu, po kterou to kupující (spotřebitel) může rozumně očekávat, mají-li být podle kupní smlouvy
digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytnuty jednorázově; to se posoudí podle
druhu a účelu zboží, povahy digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a s přihlédnutím k okolnostem při uzavření kupní smlouvy a povaze závazku.
Tato ustanovení nepoužijí v případě, že prodávající kupujícího (spotřebitele) před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že aktualizace poskytovány nebudou a kupující (spotřebitel) s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.
Neprovedl-li kupující (spotřebitel) aktualizaci podle předchozího odstavce v přiměřené době, nemá práva
z vady, která vznikla pouze v důsledku neprovedené aktualizace. To neplatí v případě, že
kupující (spotřebitel) nebyl upozorněn na aktualizaci nebo na důsledky jejího neprovedení anebo aktualizaci
neprovedl či ji provedl nesprávně v důsledku nedostatku v návodu.
Mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu a projeví-li se nebo vyskytne-li se vada v době podle písm. a), má se za to, že jsou digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány vadně. 

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu. U zboží prodávaného za nižší cenu prodávající neodpovídá za vady, pro které byla nižší cena sjednána. Popis vady je vždy vyznačen na daňovém dokladu.

Zákonná práva z vad

Kupující – spotřebitel má při uplatnění práv z odpovědnosti z vadného plnění tato práva:

  • právo na bezplatnou opravu zboží nebo právo na dodání nového zboží nebo výměnu jeho součásti. Kupující – spotřebitel smí uplatnit pouze takový způsob odstranění vady, který není nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího.
  • Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně
    nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
  • Kupující - spotřebitel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy:

a) pokud prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil
b) se vada projeví opakovaně (zpravidla třetí reklamace pro stejnou vadu nebo čtvrtá pro různé vady) nebo má zboží větší počet vad (obvykle nejméně tři vady současně),
c) je vada podstatným porušením smlouvy, nebo
d) je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího - spotřebitele.

  • Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada věci nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.

Odpovědnost za vady a práva z ní vyplývající pro všechny kupující, kteří nejsou spotřebiteli, se uplatní v rozsahu, který stanoví konkrétní dovozce či výrobce. Není-li tak stanoveno dovozcem či výrobcem, uplatní se práva vyplývající z odpovědnosti za vady dle §2099 a násl. Občanského zákoníku. Vyskytne-li se u zboží prodaného kupujícímu – podnikateli vada, má se za to, že kupní smlouva byla porušena nepodstatným způsobem a při uplatnění práva z vadného plnění se postupuje podle § 2107 Občanského zákoníku.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy, má kupující - spotřebitel nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (zpravidla třetí reklamace pro stejnou vadu nebo čtvrtá pro různé vady) nebo má zboží větší počet vad (obvykle nejméně tři vady současně), může kupující - spotřebitel uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé po uplynutí lhůty 24 měsíců od převzetí zboží, vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení, nedodržení návodu k použití a také mj. v těchto případech:

  • se zbožím bylo nakládáno v rozporu s účelem, ke kterému je určeno (všechny produkty k naší nabídce jsou určeny pouze pro domácí užití - nejsou určeny pro komerční užití - v hernách atd., užívání větším než obvyklým počtem uživatelů apod.) a v příčinné
    souvislosti s takovým použitím se na zboží vyskytne vada - jedná se o vadu, kterou kupující
    sám způsobil a práva z vadného plnění tak kupujícímu nenáleží.
  • vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání
  • zboží je úmyslně či neúmyslně poškozeno v důsledku nesprávné obsluhy, v důsledku teplotních vlivů, vody, vlhka, prašnosti, kolísání síťového napětí, elektrického výboje, vyšší moci, požárem, záplavami nebo jinými přírodními katastrofami aj.
  • vady zboží vzniklé mechanickým poškozením kupujícím, např. při transportu, nárazem, pádem, zjevně nešetrným užíváním aj.
  • jsou porušeny, odstraněny nebo pozměněny výrobní, bezpečnostní a záruční plomby, štítky, příp. jiné ochranné prvky zabraňující otevření či rozebrání věci, nebo zabezpečující jednoznačnou identifikaci zboží nebo byly provedeny opravy či jiné zásahy uskutečněné osobami, které předem výslovně neschválil prodejce či výrobce zařízení
  • zboží bylo poškozeno v důsledku používání v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci
  • do herní konzole byl nahrán neoriginální firmware/systém či jiný výrobcem neschválený software, případně bylo provedeno neautorizované snížení verze firmware/systému
  • reklamace v případě, kdy došlo k materiálnímu porušení licence na systémový software
  • při používání s periferními zařízeními neschválenými výrobcem nebo prodejcem zařízení, ke kterému tyto periférie byly připojeny (včetně a bez omezení na neautorizovaná zařízení na "vylepšení" her, neschválené adaptéry či zdroje napájení)
  • vady způsobené virovou infekcí
  • kupující chce reklamovat stav, který je běžnou vlastností produktu danou technickými vlastnosti/limity použité výrobní technologie

Adresu pro uplatnění reklamace (nejlépe zasláním doporučenou zásilkou nebo "balíkem do ruky" Českou Poštou) zboží zakoupeného přes internetové stránky www.playstation4hry.cz najdete dole na této stránce.

Pokud chcete vyřízení reklamace urychlit, doporučujeme vám nejprve nás kontaktovat mailem s podrobným popisem závady. V případě, že vámi reklamované zboží lze opravit v autorizovaném servisu, sdělíme vám jeho adresu, na kterou zboží k reklamaci přímo zašlete. Tímto postupem zrychlíte vyřízení vaší reklamace nejméně o jeden týden. Další velkou výhodou mohou být služby servisu, který je v některých případech schopen zařídit bezplatné vyzvednutí zboží přímo u vás doma či v práci a následně vám ho také opravené doručit.). Nezapomeňte také přiložit písemný podrobný popis závady a vaše kontaktní údaje - jméno, přijmení, adresu, e-mail, popř. telefonní číslo. Při zasílání zboží k reklamaci doporučujeme odeslat kompletní obsah balení (např. v případě závady nabíjení neposílat jen nabíječku, ale také samotný přístroj), aby bylo možno řádně identifikovat příčinu závady. Zásilku doporučujeme pojistit na odpovídající částku podle hodnoty zboží zasílaného k reklamaci a zboží zabalit tak, aby bylo vyloučeno jeho poškození při přepravě (za případnou ztrátu či poškození zásilky během přepravy nenese prodávající odpovědnost).

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.
Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Zboží dodané k reklamaci by mělo být čisté a kompletní.

Prodávající vydá kupujícímu - spotřebiteli při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede
datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení
reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele pro účely poskytnutí informace
o vyřízení reklamace. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady a informování spotřebitele, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Lhůta pro uplatnění odpovědnosti za vady se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.
Prodávající se zavazuje informovat o vyřízení reklamace kupujícího - spotřebitele písemně a případně také dle jeho požadavků (e-mail, sms apod.). U oprávněné reklamace náleží kupujícímu - spotřebiteli náhrada účelně vynaložených nákladů. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

V případě zjevně neoprávněné reklamace nemá kupující nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodávající nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou zjevně bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

V případě reklamace paměťových zařízení, herních konzolí nebo zařízení pro ukládání dat nenese prodávající odpovědnostz a obsah a data uložená na takovém uložišti a taktéž nenese odpovědnost za ztrátu, poškození nebo zneužití dat. V případě reklamace neprovádí prodávající zálohování dat nebo obnovu
dat. Kupujícímu se doporučuje provádět pravidelné systematické zálohování dat na jiné uložiště. Kupující bere na vědomí, že v případě, kdy je reklamace řešena výměnou zboží za nové, původní zboží se nevrací.

Kupující - spotřebitel, jehož právo bylo dotčeno nekalou obchodní praktikou dle ustanovení § 4 a násl. Zákona o ochraně spotřebitele (dále jen „Nekalé obchodní praktiky“), může vedle nároků plynoucích z těchto obchodních podmínek a občanského zákoníku:

  • odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 90 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy, nebo
  • požadovat přiměřené snížení Kupní ceny v rozsahu odpovídajícím povaze a závažnosti

Kupující - spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy, prokáže-li prodávající, že je to s ohledem na předmět kupní smlouvy, povahu a závažnost nekalé obchodní praktiky nepřiměřené.



Ekologická likvidace elektrických a elektronických zařízení:


Prodávající zajišťuje zpětný odběr elektrozařízení, baterií a akumulátorů v souladu s příslušnými právními předpisy. Kupující je oprávněn odevzdat staré elektrozařízení při nákupu nového obdobného elektrozařízení nebo baterií či akumulátorů. Žádné elektrozařízení zakoupené v tomto e-shopu nesmí být na konci životního cyklu umístěno do směsného komunálního odpadu, ale musí být odloženo na místo k tomu určené. Vysloužilé elektrozařízení můžete v takovém případě odevzdat bezplatně na některém z veřejných sběrných míst. Případně máte také možnost takové elektrozařízení zaslat na naši adresu (najdete dole na této stránce). 


Informace o bateriích a akumulátorech dle § 31d zákona o odpadech

Proč baterie do koše nepatří ?
Použité baterie a akumulátory, nesprávně vyhazované s běžným odpadem, mohou vážně narušit životní prostředí. Po čase se z nich uvolňují škodlivé látky, zejména tzv. těžké kovy, které mohou znečistit půdu nebo spodní a povrchové vody a mají prokazatelně škodlivý vliv na lidské zdraví. Recyklací kovových látek obsažených v bateriích lze dosáhnout významných energetických a materiálových úspor primárních surovin.

Kam s použitými bateriemi ?
Použité baterie nebo akumulátory můžete bezplatně odevzdávat na mnoha místech, která jsou označena jako „místa zpětného odběru“ společnosti ECOBAT. Jsou to zejména prodejny elektrospotřebičů, supermarkety a hypermarkety, obchodní hobby centra, sběrné dvory nebo mobilní sběrny nebezpečných odpadů v městech a obcích. Seznam veřejně přístupných míst zpětného odběru najdete na www.ecobat.cz.
Všechny odevzdané baterie jsou tříděny podle elektrochemických typů a předávány do recyklačních zařízení, kde jsou z nich ověřenými technologickými postupy získávány zejména kovy, jako např. olovo, nikl, zinek, mangan, kadmium, kobalt a další.

Co znamená symbol přeškrtnuté popelnice?
Tento symbol můžete najít přímo na bateriích, jejich obalech nebo na elektrozařízeních, která baterie nebo akumulátory obsahují. Tento symbol vyjadřuje, že baterie nepatří do odpadkového koše, popelnice ani kontejneru s komunálním odpadem. Vyhazování baterií do sběrných nádob určených pro komunální odpad nebo do volné přírody je přísně zakázáno.

Pokud jste konečnými uživateli námi dodávaných baterií, můžete je po použití odevzdávat:

  • na kterémkoliv veřejném místě zpětného odběru pokud je vaše roční spotřeba menší než 20 kg (seznam veřejných míst zpětného odběru je zveřejněn na www.ecobat.cz),
  • prodejci (adresu pro osobní odevzdání nebo pro odevzdání zasláním poštou použitých baterií najdete dole na této stránce pod titulkem "Provozovatel e-shopu:")
  • přímo společnosti ECOBAT s.r.o. pokud je Vaše roční spotřeba větší než 20 kg (pro uzavření bezplatné smlouvy prosím kontaktujte provozní oddělení společnosti ECOBAT s.r.o.).


Prohlášení, ochrana osobních údajů


Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího. Více informací k takovému zpracování najdete zde

Objednávky a osobní údaje v nich uvedené namátkově ověřujeme. Pokud bude zjištěno neuvedení čísla telefonu pro ověření osobních údajů, uvedení cizího či neexistujícícho tel. čísla, e-mailu na němž není objednávající kontaktní (výzva k potvrzení objednávky zaslaná na e-mail udaný objednávajícím v objednávce), potom bude taková objednávka považována za neověřitelnou/fiktivní a jako taková bude stornována.

Řešení sporů


Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní řešení sporů probíhá prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz
Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na soud.
Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), která je též příslušná k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů vyplývajících z kupní smlouvy. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).Platformu pro řešení sporů on-line ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.


Záloha na zboží


Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží (resp. poštovné) předem.


Závěrečná ustanovení


Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@playstation4hry.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.


Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy a umožňují spotřebiteli jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Žádná z uvedených doporučení v tomto dokumentu nemají vliv na možnosti a práva spotřebitele vyplývající z Občanského zákoníku a zákona O ochraně spotřebitele v platném znění.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení §1826 odst. 1 občanského zákoníku.

V Praze dne 6.1.2023



Provozovatel e-shopu (prodávající):


fakturační (doručovací) adresa/adresa pro uplatnění reklamace:


PRODEJHER.CZ s.r.o.
nám. 14. října 1307/2
150 00, Praha 5
IČO: 28974638
DIČ: CZ28974638
zapsán v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 157102

tel.: prodávající v rámci své podnikatelské činnosti nepoužívá pevnou tel. linku, ani mobilní tel. číslo


E-mail kontakt na obchodníka: info@playstation4hry.cz

Osobní odběry na více než 2000 výdejních míst po celé ČR v síti výdejních míst balikovna.cz + výdejní místa zasilkovna.cz v každém městě ČR nad 1500 obyvatel.